Blog

Kvalitný obsah potrebujete ako soľ. Toto sú tipy pre váš obsahový marketing.

Bez content marketingu to už nepôjde

Content marketing (obsahový marketing) je druh online marketingu, ktorý dnes hýbe svetom. Najmä tým internetovým. Znamená to, že vytvárať obsah je tá správna cesta, po ktorej by ste sa mali vydať, ak chcete uspieť. Nie však akýkoľvek.

Ráta sa len obsah kvalitný.

Bez content marketingu to už nepôjde

Základom je webstránka alebo eshop, ktorý napĺňa ciele vášho core biznisu. Ak predávate, mali by ste mať rýchly a prehľadný e-shop. Ak poskytujete služby alebo informujete, dajte si záležať na kvalitnej prezentácii. V oboch prípadoch však dbajte nielen na formu, ale práve na obsah, ktorý ponúkate.

Sú ním najmä

  1. prehľadné a pravdivé informácie

  2. zrozumiteľné texty

  3. oku lahodiaca grafika

  4. správne členený obsah

  5. vhodne zvolené call to action prvky

  6. user friendly prostredie

Ak dodržíte tieto pravidlá, rýchlo zistíte, že obsahový marketing je ako tajná zbraň. Ak ju viete navyše správne použiť, a teda dobre zacieliť, svoj terč neminiete.

Obsahový marketing ako tajná zbraň


Slová, obyčajné slová

Znie to desivo, no skutočne potrebujete práve tie. Žiadne dlhé bloky textu popretkávané vyhľadávanými frázami. Alebo dlhé eseje, ktoré odradia zákazníka už v úvode. Ak si na také netrúfate, zverte túto úlohu copywriterovi.

Reklamný textár dokáže narábať so slovami tak, aby presne naplnili ich význam.

Prihovorili sa vašim zákazníkom a odpovedali na ich otázky ešte skôr, než ich vyslovia.

Kvalitné texty pracujú s vhodné umiestnenými kľúčovými slovami, sú prehľadné, štrukturované a optimalizované pre vyhľadávače. Sú jednoduché, obsahujú najmä zaujímavé informácie a nie kvetnaté frázy zo synonymického slovníka.
 

Máte čo povedať? Von s tým!

Dobrý copywriter to z vás dostane. Len z dôvodu, aby všetky vaše znalosti a pridanú hodnotu vášho biznisu podal vašim klientom pútavou a nenásilnou formou. Úderné texty na web, technologicky správne popisy produktov alebo články na blog. To sú všetko možnosti, ako si nájdu cestu k vám zákazníci, ktorí vás dosiaľ obchádzali.

Základným kameňom správne nastaveného content marketingu je robiť ho pravidelne. Napísať dobrý článok, ktorý prirodzene odkazuje na vaše produkty alebo služby, by ste mali minimálne raz mesačne. Ak sa rozhodnete pre služby copywritera, dokáže vám ušetriť mnoho času a financií. Tvoriť obsah pocitovo a len preto, aby na blogu niečo bolo, je totiž zbytočná strata času. Vášho, samozrejme.
 

Obsahový marketing funguje. Dokážu vám to čísla

Ak používate Google Analytics (základné nastavenia sme rozoberali v tomto článku) alebo Facebook Pixel, viete, že online marketing možno merať. Vhodne zvolený content marketing na čele s kvalitnými textami dokáže priam divy.

Vďaka správnej optimalizácii textov sa výrazne zlepší vaše umiestnenie na priečkach vyhľadávačov. Ak témou dokonca pokryjete diery na trhu, Google vás vystrelí na popredné pozície. Dobre napísaný text na webe dokáže dokonca znížiť náklady na vaše PPC kampane.

Obsahový marketing funguje

Každý mesiac si tak pomocou sledovania čísel a štatistík môžete overiť, koľko nových návštevníkov váš web objavilo práve vďaka kanálom content marketingu. To je jedna z výhod, ktoré vám neviditeľný inzerát v novinách nikdy neposkytne.

Investujte svoje náklady na propagáciu rozumne. Obsahový marketing na čele s copywritingom je spôsob, ktorý premení vašu investíciu na nových zákazníkov.

CHCEM KVALITNÝ OBSAH NA WEBE

 

055 303 6342
Mlynárska 16, Košice