Prípadová štúdia Webdesign pre PEM Haly
V Ý Z V A
Spoločnosť PEM - Haly s.r.o. nás oslovila za účelom tvorby novej web stránky v čase, keď už mali slovenskú mutáciu korporátnej web stránky www.pem.com
Hlavnými cieľmi bolo:
- Vytvoriť korporátny design s jednoduchou orientáciou na stránke
- Optimalizovať web pre mobilné zariadenia - responzívny web
- Zvýšiť návštevnosť a konkurencieschopnosť webu, ako aj počet potenciálnych zákazníkov
- Zvýšiť množstvo konverzií v podobe dopytov na cenové kalkulácie pre výstavbu oceľových hál

PREČO iMPROVE?
PEM Haly videli aké web stránky na mieru sme vytvorili pre našich klientov. Vzhľadom na to, že aj oni robia montované haly na mieru, vedeli, že táto cesta im bude vyhovovať. Navyše sme im vedeli zastrešiť kompletné digitálne služby, ktoré boli nevyhnutné po spustení web stránky - PPC a SEO.

R I E Š E N I E
Navrhli sme a pripravili novú webovú stránku pre PEM Haly, ktorá bola moderná, s jednoduchou navigáciou a bola SEO friendly, aby sme pomocou nej zvýšili organické hodnotenie vo výsledkoch vyhľadávani v Googli na národnej (SK) úrovni.
V organických výsledkoch vyhľadávania sa web stránka zobrazuje na prvých pozíciách v Googli pre kľúčové slová oceľové haly, montované haly a iné.
Stránka referencií bola dôležitou súčasťou ich webových stránok. PEM Haly chceli ukázať svojim zákazníkom priebeh výstavby montovanej haly od výkopových prác až po odovzdanie konečnej staby. Ich zákazníci si tak môžu priamo na webe kontrolovať priebeh výstavby podľa dôležitých míľnikov stavby.
Nová webová stránka obsahuje aj 3D konfigurátor, ktorý je veľmi zaujímavým zdrojom potenciálnych zákazníkov, ktorí si môžu sami vyskladať haly podľa ich predstáv a samotnú špecifikáciu odošlú priamo do PEM Haly. 3D konfigurátor bol implementovaný ako externá služba od HiStruct.
Neskôr boli spustené aj virtuálne prehliadky oceľových hál, aby si potenciálni zákazníci vedeli lepšie predstaviť samotné detaily, ktoré boli pri výstavbe oceľových hál použité.
V Ý S L E D O K
PEM Haly zaznamenali výrazný nárast predaja vďaka ich novej web stránke.
Prostredníctvom implementácie "cieľov" v službe Google Analytics môžeme vidieť, že veľa ľudí využíva formuláre na Plánovanie haly a tiež 3D konfigurátor, čo prináša viac dopytov a teda viac potenciálnych zákazníkov.
