Webdesign pre Hotel Repiská
Spoločnosť HBP, a.s. nás oslovila, aby sme kompletne prerobili web stránky pre sieť ich hotelov s cieľom zvýšiť návštevnosť web stránok a následne aj počet rezervácií ubytovaní. Ako sme to urobili? Čítajte ďalej.
Aká bola výzva?
Nová webová stránka mala prezentovať celú sieť hotelov spoločnosti HBP, a.s. v jednotnom vizuálnom štýle a nahradila tak 6 hotelových webových stránok. Okrem toho spoločnosť HBP potrebovala plnú kontrolu nad svojou obchodnou stratégiou a teda aj nad redakčným CMS systémom, ktorý umožní spoločnosti kedykoľvek pružne pracovať s obsahom, pridávať a meniť pobytové balíčky a spravovať rezervácie v jednotlivých hoteloch.
Responzívny webdesign
Stránka hotela Repiská oslovuje svojich používateľov svojim vizuálnym a informatívnym obsahom vrátane rozsiahlej galérie fotografií s vysokým rozlíšením a vhodným optimalizovaným textom pre vyhľadávače.
Spojením kvalitných fotografií a textu web vytvára jasný obraz o ubytovaní v Nízkych Tatrách v ich jednotlivých zariadeniach, vrátane stránok venovaných saunovému svetu a najmodernejším wellness službám a procedúram.
Tento moderný dizajn v konečnom dôsledku zvyšuje konverzie tým, že zjednodušuje proces rezervácie pre používateľov.

Čo klient získal.



Technologická platforma web stránky
DRUPAL 7 - POHÁŇA HOTELOVÉ WEB STRÁNKY A PRINÁŠA PRIAME REZERVÁCIE.
Použitím technológie Drupal 7, na ktorej beží web stránka, získava spoločnosť HBP komplexnú kontrolu nad svojimi priamymi tokmi príjmov.
Jednoduché a intuitívne funkcionality vytvorené špeciálne pre hotelový segment umožňujú hotelu
- maximalizovať výnosy z priameho online kanála
- pružne riešiť obsadenosť hotela
- konvertovať návštevníkov webových stránok na zákazníkov
a naplniť tak ciele, ktoré predtým neboli možné.
Technológia & Funkcionalita
PRINÁŠA PRIAME REZERVÁCIE A ZLEPŠENIE UŽÍVATEĽSKEJ SKÚSENOSTI
Rezervačný systém
Rezervačný systém pre Hotel Repiská je súčasťou riešenia web stránky, teda je priamo integrovaný s CMS systémom. Rezervačný systém umožňuje:
-
vytvárať ľubovoľný počet izieb a prostredníctvom kalendára im priraďovať dostupnosť
-
nastavovať ceny jednotlivých izieb pre konkrétne dátumy alebo pre dlhšie obdobie, napr. 3 mesiace dopredu (hromadné úpravy cien izieb)
-
definovať voliteľné doplnky pre izby, jednorázové služby, opakujúce sa služby, prístelky
-
spravovať zľavy pre ubytovanie detí
-
vytvárať rezervácie a uchovávať záznamy o zákazníkoch
-
definovať a spravovať pobytové balíčky hotela
Rôzne typy paragrafov
Pre administrátorov CMS systému sú prirpavené rôzne typy obsahu, z ktorých je možné vyskladať ľubovoľnú novú podstránku. Ide o paragrafy (obsahové prvky):
- základný text - text na celú šírku stránky
- dva stĺpce - obsah na stránke je rozdelený na 2 polovice
- tri stĺpce - obsah na stránke je rozdelený na 3 tretiny
- samostatný obrázok - pridanie obrázka, ktorý je vycentrovaný na stred
- fotogaléria - neobmedzené množstvo fotogalérií, ktoré je možné pridať hocikde v rámci ľubovoľnej podstránky
- formulár - pridanie nového formulára s vlastnými poľami na hociktorom mieste webu
- prílohy - pridanie prílohy ľubovoľného formátu
- pobytové balíčky - pridanie vopred nadefinovaných pobytových balíčkov na ľubovoľné miesto na stránke
- newsletter - pridanie formulára na zber emailových adries
- výzva do akcie - paragraf na pridanie nadpisu, popisu a textu výzvy do akcie s preklikom na vopred definovanú podstránku
- gmap - paragraf pre pridanie virtuálnej prehliadky z Google
- YouTube video - paragraf pre pridanie akéhokoľvek videa z YouTube
Platobný systém CardPay
Web stránka je prepojená s platobným systémom CardPay od Tatrabanky, čo uľahčuje zákazníkom nákup služieb hotela a ponúka im jednoduchý, rýchly a bezpečný spôsob platby prostredníctvom platobných kariet.

Multisite, multilingual
Jeden kód, viac webov, viac jazykových mutácií.





