iMPROVE Digitalálna agentúra

Špecifikácia na tvorbu web stránky

Našim cieľom v tomto dokumente je pomôcť jednotlivcom a firmám správne pripraviť zadanie na tvorbu web stránky.


Privítame aj vašu konštruktívnu kritiku a spätnú väzbu.

Vaše myšlienky nám pomôžu vylepšiť tento dokument pre vzájomný prospech v oblasti navrhovania a vývoja webových stránok.


Tešíme sa na Váš feedback a inšpirácie, ako vy vo svojej organizácii pripravujete podobné špecifikácie.

Zadanie


Spoločnosť iMprove GROUP, s.r.o. so sídlom v Košiciach hľadá návrhy digitálnych agentúr s osvedčenými skúsenosťami na vytvorenie novej webovej stránky pre spoločnosť.


1. Procesy a časový plán


Po stretnutí s rôznymi agentúrami s cieľom diskutovať o tomto projekte sme vybrali tri agentúry, ktoré spoločnosť iMprove GROUP, s.r.o. považuje za najkvalifikovanejšie a najlepšie potenciálne vhodné pre tento projekt. Radi by sme pozvali vašu agentúru do výberového konania a chcem Vás týmto požiadať o predloženie vášho návrhu.


Termíny


Špecifikácia vytovrená: 1. Február 2023

Termín odpovede: 28. Február 2023
Preskúmanie návrhov: 2-13. Február 2023
Stretnutia s uchádzačmi: 16-27. Február 2023
Oznámenie výsledku uchádzačom: 28. Február 2023


2. Kontakty


V rámci spolupráce s vašou agentúrou sme pripravení odpovedať na všetky otázky týkajúce sa projektu, aby ste mohli pripraviť váš návrh. Vaše otázky smerujte na koordinátora projektu Redesign iMprove GROUP web:

Zuzana Vágnerová

Marketing manager

E-mail: vagnerova@improve.sk,

Telefón: +421 55 303 634


3. Spoločnosť iMprove GROUP, s.r.o.


Spoločnosť iMprove GROUP, s.r.o. poskytuje služby v oblasti webdesignu, tvorby web stránok a online marketingu. Spoločnosť bola založená v roku 2009 za účelom poskytovať svojim klientom tvorbu web stránok a následné online marketingové služby. Špecializuje sa na tvorbu web stránok a web aplikácií postavených na CMS systéme Drupal.

Sídlo spoločnosti iMprove GROUP, s.r.o. sa nachádza v Košiciach, kde má svoje kancelárske priestory. Aktuálny web iMprove GROUP, s.r.o. je https://improve.sk a naposledy bol navrhnutý v roku 2017.


4. Ciele a popis projektu


Našou snahou je prepracovať webovú stránku spoločnosti tak, aby sme dosiahli tieto kľúčové ciele:

Modernizovať dizajn tak, aby lepšie podporoval pozíciu značky iMPROVE.


  • Zvýšiť počet potenciálnych zákazníkov zachytených z webovej stránky.
  • Zlepšiť efektivitu zverejňovania rôznych pristávacích stránok.
  • Zvýšiť návštevnosť webu z vyhľadávača Google.
  • V rámci tohto projektu chceme prostredníctvom nového dizajnu pozdvihnúť našu značku a umiestniť ju medzi popredné online agentúry na Slovensku.


Redizajn webových stránok by sa mal zamerať na zvýšenie počtu prichádzajúcich potenciálnych zákazníkov pre naše služby, a to jednak z dôvodu existujúceho marketingového úsilia, ale tiež z hľadiska zlepšenia optimalizácie vyhľadávacích nástrojov a budúcej online reklamy, ktorú plánujeme realizovať.


Nová webová stránka by mala umožniť aj netechnickým zamestnancom ľahko a efektívne publikovať a upravovať obsah.


5. Rozpočtový interval


3.500 - 5.000,- €, mimo webhostingových služieb a následnej podpory po spustení webu.


6. Publikum


Webová stránka by mala byť zrozumiteľná všetkým návštevníkom. Veríme však, že našim primárnym publikom sú vyšší manažéri v organizáciách, ako napríklad:


  • Marketingový riaditeľ firmy.
  • Výkonný riaditeľ alebo riaditeľ pre komunikáciu v neziskovej organizácii.
  • IT manažér v organizácii.
  • Majiteľ prevádzky služieb.
  • Vedúci marketingu na univerzite.
  • Marketingový pracovník pre verejné záležitosti na miestnom úrade.


Privítali by sme aj pomoc v oblasti zadefinovania nášho cieľového publika.


7. Požiadavky na projekt


  1. Stratégia. Ako pripraviť stratégiu pre nový web.
  2. Navigačná a informačná architektúra. Odporučte novú navigačnú a informačnú architektúru, ktorá zlepší použiteľnosť nového webu.
  3. Príprava typov obsahu. Pomôžte nám vytvoriť vhodný obsah a pútavé texty pre domovskú stránku a šesť kľúčových vstupných stránok. Pomôžte nám definovať vhodné typy obsahu, ktoré budeme pravidelne tvoriť.
  4. Náčrty stránok a používateľská skúsenosť. Zamyslite sa a navrhnite vhodnú používateľskú skúsenosť, ktorá zaujme naše publikum a pomôže nám dosiahnuť naše ciele.
  5. Dizajn. Vytvorte nový pútavý a presvedčivý dizajn webových stránok, ktorý zviditeľní našu značku a zdôrazní jej jedinečnú výhodu.
  6. Obrázky. Pomôžte nám identifikovať vhodné obrázky alebo obrázky, ktoré doplnia našu existujúcu knižnicu fotografií.
  7. Responzívny web. Vytvorte responzívny web, ktorý bude vhodný pre mobilné telefóny, tablety, notebooky / počítače a širokouhlé monitory.
  8. Systém pre správu obsahu. Pomocou moderného systému správy obsahu chceme umožniť 5 autorom a 3 redaktorom jednoduchšie publikovanie obsahu a obrázkov, napríklad nových stránok, publikácií, správ, prípadových štúdií klientov, profilov zamestnancov, blogových príspevkov. Dôrazne uprednostňujeme systém správy obsahu s otvoreným zdrojovým kódom.
  9. Úpravy webu. Chceli by sme, aby mal každý druh príspevku presne stanovenú štruktúru a polia, ktoré uľahčujú jeho zverejnenie. Na vykonávanie aktualizácií by sme radi použili aj editor WYSIWYG. Editor by mal poskytovať štýly dizajnu, ktoré sa používajú na webových stránkach, aby obsah, ktorý budeme publikkovať, vyzeral jednotne.
  10. Prístupnosť. Zhoda s pokynmi na prístup k webovému obsahu (WCAG), úroveň A, meraná nástrojom na hodnotenie prístupnosti webu (WAVE).
  11. Zachytávanie leadov. Potrebujeme mať možnosť zachytiť kontaktné informácie od návštevníkov / potenciálnych zákazníkov prostredníctvom formulárov. Potenciálnemu zákazníkovi sa automaticky pošle e-mail a kontaktné údaje potenciálneho zákazníka chceme pridať do nášho CRM systému.
  12. Integrácie
  13. Integrujte formuláre na zachytávanie potenciálnych zákazníkov s našim CRM systémom Salesforce CRM.
  14. Newsletter e-maily. Umožnite návštevníkom prihlásiť sa do jedného z našich piatich e-mailových newsletterov, ktoré spravujeme prostredníctvom služby MailChimp.
  15. Webové formuláre. Vytvorte 3 - 5 webových formulárov, ktoré umožnia návštevníkom webových stránok kontaktovať nás.
  16. Landing pages pre služby. Vytvorte optimalizované vstupné stránky pre každú z troch našich služieb.
  17. Vyhľadávanie. Implementujte vyhľadávanie, aby bolo povolené vyhľadávanie kľúčových slov pre všetok verejný obsah vrátane obsahu PDF a umožnite návštevníkom filtrovať výsledky podľa odvetvia alebo miesta.
  18. Migrácia. Migrujte všetok obsah a blogové príspevky z našej súčasnej webovej stránky na novú webovú stránku (približne 600 strán a 70 súborov PDF).
  19. Analýza a stratégia. Implementujte Google Analytics podľa najlepších postupov, nastavte hlavný panel Analytics a pomôžte nám identifikovať tri ciele, ktoré treba sledovať na našom novom webe.
  20. Stratégia a optimalizácia vyhľadávania. Odporučte techniky SEO a implementujte osvedčené SEO postupy. Vytvorte súbor sitemap robots.txt a XML a nakonfigurujte službu Google Search Console.
  21. Sociálne médiá. Prepojte naše profily sociálnych sietí LinkedIn, Facebook a Twitter. Zahrňte sociálne značky pre Twitter, miniatúrny obrázok Twitteru a údaje Open Graph, aby ste našim návštevníkom uľahčili zdieľanie obsahu.
  22. Zabezpečenie kvality. Definujte plán zabezpečenia kvality, ktorý obsahuje najmenej jeden týždeň na beta testovanie a spätnú väzbu od našich zamestnancov a vybraných zákazníkov. Web by mal mať vizuálnu konzistenciu s najnovšími dvoma verziami prehliadača Chrome, Firefox, Internet Explorer pre Windows a Safari pre Mac, a s najobľúbenejšími zariadeniami so systémom iOS a Android pre dve najaktuálnejšie verzie iOS a Android.
  23. Dokumentácia. Poskytnite stručnú dokumentáciu o vyvíjanom webe vrátane súhrnu kľúčových konfigurácií a súhrnov všetkých vlastných kódov, doplnkov alebo modulov vytvorených pre tento projekt.
  24. Školenie. Poskytnite školenie nášmu tímu 3 ľudí, ktorý bude spravovať a aktualizovať webovú stránku.
  25. Spustenie webu. Úspešne spustite nový web a poskytnite okamžitú podporu pre všetky problémy, ktoré sa môžu po spustení webu vyskytnúť.

8. Webová analytika


Posledný mesiac / Február 2023

Posledný rok / Marec 2022 - Február 2023

Users: 56 452 648 446

Sessions: 87 338 1 239 333

Pageviews: 220 355 2 845 231

Zdroj: Google Analytics


9. Aktuálne prostredie


Aktuálna webová stránka spoločnosti iMprove GROUP, s.r.o. beží na Drupal 8.7.2 a je hosťovaná na VPS serveri v spoločnosti FORPSI.

Na serveri beží operačný systémy Linux Ubuntu 20.04, MySQL, PHP a Apache a má 8 GB RAM, 2,5 GHz procesor a 100 GB pevný disk. Nedávno sme zaznamenali problémy so stabilitou tejto platformy a aktualizovali sme verziu PHP na serveri na PHP 7.4.


10. Webhosting


Odporučte nám vhodné riešenie hostingu web stránky. Uprednostňujeme uzatvorenie zmluvy priamo s odporúčaným poskytovateľom hostingu a uprednostňujeme, aby vaša agentúra nebola poskytovateľom hostingu webových stránok.


Hosting by mal obsahovať:


  • Hosting optimalizovaný pre odporúčané riešenie CMS
  • 99,9% uptime (s alebo bez SLA)
  • Vývojové, staging a produkčné prostredie
  • Používanie repozitára kódu na sledovanie zmien a nasadenie kódu
  • Denné zálohovanie súborového systému a databázy so zachovaním 14 dní.
  • Zabezpečenie transportnej vrstvy (TLS).


11. Podpora


iMprove GROUP by chcela v ideálnom prípade nadviazať dlhodobý vzťah s vybranou agentúrou pre poskytovanie nasledovných služieb:


  • Pravidelná podpora webu, pravidelné aktualizácie jadra CMS systému a modulov tretích strán
  • Školenie nových zamestnancov
  • Mesačná kontrola analytiky a cieľov webových stránok
  • Vývoj nových funkcií


Ak vaša agentúra poskytuje pravidelnú podporu, urobte, prosím, odporúčania pre pravidelný support web stránky.

12. Zodpovednosti iMprove GROUP


Uvedomujeme si, že spolupráca a súčinnosť medzi iMprove GROUP a vašou agentúrou je rozhodujúca pre úspech.

iMprove GROUP zabezpečí nasledovné:

  • Poskytne konkrétnu kontaktnú osobu, ktorá bude koordinovať spätnú väzbu.
  • Bude koordinovať stretnutia so zainteresovanými stranami.
  • Bude kontrolovať výsledky vašej práce a poskytnite včasnú spätnú väzbu na základe vopred dohodnutého harmonogramu.
  • Poskytne obsah na web.
  • Poskytne materiály týkajúce sa identity značky.
  • Poskytne prístupy do knižnice obrázkov.
  • Poskytne prístupy k účtom iMprove GROUP, ako sú MailChimp, Google Analytics na účely integrácie.


13. Časový rámec


Navrhnite časovú os, ktorá je podľa vás vhodná pre náš projekt.

Radi by sme spustili webovú stránku do 25. Júla 2022, kedy spúšťame novú službu.


14. Zmluva


Ak chcete, aby sme využili zmluvu vašej agentúry, priložte návrh zmluvy ako prílohu k vášmu návrhu riešenia.


15. Predloženie návrhu


Zašlite svoj návrh elektronicky ako jeden PDF súbor. Ak je váš návrh väčší ako 10 MB, použite službu, napríklad Dropbox alebo podobnú službu.

Môžete použiť akýkoľvek formát ponuky, ktorý preferuje vaša agentúra, ale vo vašom návrhu by sme chceli vidieť minimálne nasledovné:

  • Screenshoty, URL adresy a krátke popisy podobných projektov, na ktorých ste pracovali.
  • Stručný životopis alebo životopisy kľúčových členov tímu agentúry, s ktorými budeme pracovať.
  • Uveďte všetkých subdodávateľov, ktorí budú pracovať na projekte.
  • Navrhovaný harmonogram projektu.
  • Proces zabezpečenia kvality vrátane poskytnutia podpory pri chybách po spustení webu.


Rozpočet

  • Náklady na projekt podľa fázy (napr. návrh, implementácia atď.)
  • Uveďte rozpočty subdodávateľov, ak existujú.
  • Mesačné náklady na podporu, ak sú ponúkané.
  • Mesačné náklady na hosting alebo potrebné licencie na softvér.


Tri referencie na podobné projekty dokončené za posledných 24 mesiacov.



16. Kritériá hodnotenia


iMprove GROUP vyhodnotí návrhy od všetkých zúčastnených agentúr podľa týchto kritérií:

- Úplnosť návrhu a profesionalita
- Dôkazy o porozumení projektu a rozsahu práce
- Predvedené skúsenosti
- Rozhovor (prostredníctvom videokonferencie alebo osobne)
- Procesné a projektové riadenie
- Profesionálne referencie
- Efektivita nákladov
- Podpora


Krátko po prijatí vášho návrhu vás spoločnosť iMprove GROUP pozve na stretnutie s nami, aby ste predstavili ponuku vašej agentúry a tiež, aby sme vám mohli položiť otázky týkajúce sa vašej agentúry a vášho návrhu riešenia.
Boli by sme radi, keby sa na tomto rozhovore zúčastnili kľúčoví členovia vášho tímu, aby sme ich mohli spoznať.


Pripravte dokonalé zadanie pre Váš WEB Projekt


Pomôžeme Vám s jeho prípravou.


Kontaktujte nás

Naše projekty

Share by: