Blog

Page Experiences - Užívateľské skúsenosti so stránkou

Google ohlásil na jún 2021 veľkú aktualizáciu algoritmu. Zakomponovanie Page Experiences do hodnotenia stránok je určite výhoda na strane používateľa. To, čo prinesie výhody pre používateľa je výhodou aj pre Vás. Pripravte sa na tento update v predstihu.

Ako nájsť kvalitného Drupal vývojára

V tomto blogu popíšeme spôsob, ako získať kavalitného Drupal vývojára do svojho tímu.

Organické vyhľadávanie v Google Nákupoch

V priebehu mája 2020 Google spúšťa na Slovensku možnosť organického - neplateného vyhľadávania v ponuke eshopov. Poradíme Vám ako si túto službu nastaviť a aké podmienky musí Váš e-sho spĺňať.

Ako zvýšiť zisky eshopu optimalizáciou produktových feedov

Na trhu je niekoľko vyhľadávačov tovaru a porovnávačov cien, kde sa stretáva ponuka rôznych e-shopov so záujmom zákazníkov. Ako dostať svoje produkty do týchto vyhľadávačov? Ako zabezpečiť aby sa v obrovskej konkurencii nestratili?

Migrácia na Drupal 9

Prevádzkujete web na Drupal 7 a uvažujete, či upgradovať na Drupal 8 alebo sa vydať cestou migrácie na Drupal 9?

V nasledujúcom článku Vám predstavíme rôzne možné scenáre a ako sa pripraviť na migráciu. 

Google Nákupy - Shopping ADS

Konečne sme sa dočkali a Google spustil Shopping ADS aj na Slovensku. Ako sa zmení vzhľad vyhľadávania? Ovplyvní táto novinka aj Vaše podnikanie?

Favicons ikonky - teraz aj v mobile

Google už zobrazuje favicons ikonky v mobilných výsledkoch vyhľadávania. Tým sú tieto malé ikony cennejšie ako kedykoľvek predtým, takže ak ich ešte nemáte nastavené pre svoje web stránky, urobte to teraz.

Vo výsledkoch vyhľadávania pribudla favicon ikonka, ktorá sa doteraz zobrazovala len v lište okna stránky.

Content marketing alebo obsahový marketing funguje. Dokážu vám to čísla

Časy, kedy online marketing stál a padal na bannerovej reklame a vyskakovacích oknách, sú dávno preč. Zavládla reklamná slepota a užívateľ na internete je náročný.

Avšak, je to váš zákazník.

Poďte ho obslúžiť k spokojnosti. A navyše tak, aby sa k vám vrátil znova.

Prečítajte si tipy, ako zvládnuť obsahový marketing tak, aby ste z neho vyťažili čo najviac.

SSL certifikát pre https spojenie

V poslednej dobe dostávame od našich klientov čoraz viac žiadostí o vytvorenie a inštaláciu SSL certifikátu na ich web stránkach. SSL certifikát (Secure Sockets Layer) sa používa na zašifrovanie komunikácie medzi webovým serverom, na ktorom sa nachádzajú vaše webové stránky a prehliadačmi návštevníkov, ktorí navštevujú vaše web stránky.

Nastavenie Google Analytics pre každú web stránku

Poviem vám to priamo narovinu: Google Analytics neponúka príliš veľkú hodnotu ihneď po jeho základnom nastavení. Stojí vás to príliš veľa času, kým nájdete správne metriky a nejakú výpovednú hodnotu z reportov, ktoré Google Analytics poskytuje štandardne a na ktorých až tak nezáleží.

Existuje však spôsob, ako to napraviť.

Kľúčové slová analýza

Aj keď SEO a online marketing sú každým dňom čoraz viac komplexné, jeden komponent je stále dôležitý od samého začiatku.

Sú to kľúčové slová.

Spôsob, akým používame kľúčové slová sa zmenil, faktom však zostáva, že v online svete potrebujete nájsť zaujímavé kľúčové slová, ktoré sú dôležité pre váš biznis.

Vysoké umiestnenia vo výsledkoch vyhľadávania môžu znamenať obrovský skok vo Vašom biznise.

Ak niekto vyhľadáva v Googli konkrétny produkt alebo službu, väčšinou má tendenciu pozerať a klikať na odkazy, ktoré sa nachádzajú na prvej stránke vo výsledkoch vyhľadávania a ignoruje odkazy (web stránky), ktoré sa zobrazujú až na ďalších stránkach.

055 303 6342
Mlynárska 16, Košice